Sayfalar

10 Ağustos 2014 Pazar

Alışveriş #1

Merhaba,

Her ne kadar Bayram'ın üzerinden uzun zaman geçmiş olsa da  ben yine de Bayram Indirimi'nden aldıklarımı yazmadan edemedim. Aslında Gratis'ten almak istediğim birkaç parça daha vardı ama ilk gün gitmeme rağmen yine de bulamadım, diğer bayram indiriminde bulabilirim umarım.

Neyse, gelelim neler aldığıma. Önce Watsons'tan başlamak istiyorum.

Watsons Bayram Indirimi Alışverişi



1) Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Ilk çıktığından beri almak istediğim ama o dönemde elimdeki ürün bolluğundan dolayı bir türlü alamadığım ürünü sonunda aldım. Iyi ki de almışım hatta, Bioderma H2O kullanmadım bir kıyaslama yapamam; ama cildim aşırı derecede hassas ve bu üründe en ufak bir irritasyon yaşamadım. Bir sonraki indirimde stoklayacağım bir ürün oldu.

2) L'oreal Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Kadifemsi Tonik: Bu ürünü ve L'oreal'in Kusursuz Temizleme Suyu'nu da uzun zamandır almayı düşünüyordum; ama temizleme suyu hakkında okuduğum olumsuz yorumlardan sonra vazgeçmiştim. Watsons Card kitinin içinden çıkan L'oreal indirim kuponunu da kullanmak için hazır 50% indirim de varken toniğini alayım dedim.

3) Garnier Saf ve Temiz 3ü1 Arada: Bu ürünü de maske işlevinden ziyade temizleme ve peeling özellikleri için almak istiyordum. 50% indirim olunca bir deneyeyim dedim.

4) Rimmel London Lash Accelerator Maskara:  Blogger'ların övüp övüp bitiremediği bu maskarayı almayanı dövüyorlarmış diye duydum, indirimde hemen bir tane de ben kaptım. Yorumlarına oldukça önem verdiğim bloggerlar tavsiye etmeseydi şu ara almazdım sanırım; zira elimde 4 tane açılmamış hali hazırda da kullandığım 3 adet maskara var. Denemek için sabırsızlanıyorum.

5)Balmi LipBalm Coconut Flavour: Son zamanlarda hindistan cevizi kokulu ürünlerle aşk yaşıyorum desem yalan olmaz. Balmi'yi ne zaman almaya kalksam hindistan cevizlisini bulamıyordum, o yüzden de almıyordum. Yalnız bence bu ürünün hakkını çok yemişler söylemeden edemeyeceğim. Benim dudaklarım her daim bir nemlendiriciye açtır, bu ürün yaz ayları için bana oldukça yeten bir ürün olacak gibi duruyor.

6) Hot Chocolate Çikolata Maskesi: Çok merak ettiğim bir maskeydi. Henüz denemedim; ama hakkında okuduğum yorumlar beni çok mutlu etti. Umarım anlattıkları kadar vardır.

7) Rimmel London Scandaleyes Nude Göz Kalemi: Bu ürünü de Sevgili Görkem'den öğrendim ben de. Küçük gözlere sahip olduğum için, hazır indirim de varken kaptım bir tane. Çok beğendim; öyle ki bir sonraki indirimde stoklamayı planlıyorum.

8) Rimmel London Color Rush Balm: Türkiye'ye 4 tane rengi gelmiş sanırım. Ben de kendime uygun iki rengini aldım. Bej gibi görünen Drive Me Nude, koyu pembe olan da Rumour Has It. Koyu pembe olan evet, aynı kabındaki renk; fakat bej gibi gözüken ve nude olması beklenen Drive Me Nude'ün nudelükle uzaktan yakından alakası yok. Benim dudaklarım pembemsi bir renkte, bunu sürdükten bir süre sonra koyu pembe olan renge dönüşüyor sanki. Bir nevi magic balmlar gibi. Ama ben her ikisinin de rengine, yapısına ve kokusuna bayıldım. Bir sonraki indirimde belki diğer iki rengini de alabilirim.

9) Pure Beauty Sun Screen: Ilk Pure Beauty ürünüm oldu kendisi. Yüzüm için SPF'i yüksek bir güneş kremi arıyordum, ambalajı "al beni" diye bağırınca kıramadım kendisini. Parlama yapacağını tahmin ederek aldığım için bu yönünden şikayetçi olamam; onun dışında bir sorun yaşamadık kendisiyle henüz.


Gratis Bayram Indirimi Alışverişi



1) Benri Kare Pamuk: Daha önceki indirimlerde 50% filan olduğu için hiç bulamadığım kare pamuğa sonunda kavuştum! Aslında yine aradım, bulamadım. Kasadaki görevli "Arkadaki ürünlerden ister misiniz?" dediğinde Benri pamuk göz kırptı bana bir tane aldım ben de denemek için. Neden bu kadar övüldüğünü, sevildiğini ve hunharca stoklandığını anladım ben de, pamuk var pamuk var hakikaten. Bir sonraki indirimde ben de stok yapacağım.

2) Eklips Kapatıcı Fırçası: Blending fırçası alacaktım ama alışverişim aceleye geldiği için yanlışlıkla kapatıcı fırçası almışım. Neyse ki fiyatı uygundu, çok da sorun etmedim; ama elimde 3 tane filan kapatıcı fırçası oldu sanırım bu sayede.

3) Eklips Makyaj Çantası: Bu makyaj çantasına da elim gidip durdu hep en sonunda indirim de varken dayanamadım aldım. Boyutu RT fırçalarını alabilecek büyüklükte, ne küçük ne de büyük yani.

4) The Balm Staniac - Beauty Queen: Bu ürünle ilgili tek olumsuz yorumum tadı üzerine olabilir. Bir dudak ürünü neden bu kadar iğrenç bir tada sahip olur hiç anlayamadım. Fakat tadı dışında sevdiğim bir ürün oldu diyebilirim. Kırmızıdan ziyade pembeye dönük bir renk olduğu için ne dudakta ne de yanakta cart bir renk olmuyor. Bir sonraki indirimde bulabilirsem pembe olanını da almayı düşünüyorum.

5) Benri Hindistan Cevizli El Kremi: Son zamanlarda hindistan cevizi kokusuna bayılıyorum demiştim. Bunu da görür görmez attım sepetime. Zaten çok uygun bir fiyatı var, aman aman bir nemlendiricilik beklemiyorum açıkçası. Ben sadece kokusu için aldım desem yalan olmaz.

6) China Glaze 2'li Oje Seti: Gratis'e özel 2'li oje setlerinden en beğendiğim bu oldu. Eve geldiğimde turuncu olanına yakın yaklaşık 4 tane daha oje olduğunu fark edince biraz üzüldüm; ama diğerlerine oranla neonumsu olmasına rağmen bunun tek katta kapatıcılığı daha yüksek. Yeşilin de içerisinde minik ışıltılar var, çok göze batmıyorlar. Ojelerin isimleri; turuncu olan Style Wars, yeşil olan ise Tree Hugger.

7) The Balm Balm Shelter: Yaz gelince fondöten kullanamıyorum, hele ki Izmir sıcağında makyaj yapabileni tebrik ediyorum. Gündüz genelde 50 SPF güneş kremimi sürer, parlamayayım diye de üzerine pudra geçerdim. Bu ürünü de kapatıcılığı olmadığı için almaya pek yanaşmamıştım; ama bu yakın çevremden de olumlu yorumlar alınca bir şans vermek istedim. Aldığım günden beri kullanıyorum, iyi ki almışım!

8) The Balm Balm Shelter Lip Gloss: Aslında dudak dolgunlaştırma etkisi olan lip glosslardan almayı planlıyordum; ama daha önce testerlardan deneyince dudaklarımı aşırı derecede rahatsız etmesi nedeniyle vazgeçmiştim. Bu çeşidinde dolgunlaştırıcı özellik olmadığı için aldım, bendeki rengi Girl Next Door.

9) Eklips Takma Tırnak Seti: Uzun zamandır tırnak kartelalarından almayı istiyorum; ama online birkaç site dışında hiçbir yerde bulamadım. 200 tane irili ufaklı takma tırnaktan oluşan bu seti görünce dayanamayıp aldım. Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum; ama indirimsiz hali 10 TL'yi geçmiyordu sanırım.

10) Wet n Wild Balm Stain: Sonunda bir tane WNW ürünüm oldu! Izmir'de far paletlerini bulabilen cennetlik resmen. Ben de dudak ürünleriyle aşk yaşadığım için bir tane kalem formundaki rujlarından aldım. Bendeki rengi Lady and The Vamp. Bu balmlar hakikaten stain isminin hakkını veriyor, mağazada elime bulaşan staini çıkarana kadar delirdim diyebilirim.

11) Benri Diş Macunu: Devasa boyutu ve bedavadan biraz pahalı fiyatı yüzünden çok büyük beklentiler içinde olmadan aldığım bir diş macunu. Kullandığım diş macunu biter bitmez buna başlayacağım, bakalım nasılmış.

12) Maybelline Black Drama Maskara: Evde açılmamış dünyalar kadar maskaram olsa da, bu maskara denemeyi en çok istediklerimden biriydi. Hazır indirim varken bir tane alayım dedim, merakla kullanacağım anı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder