5 Aralık 2014 Cuma

Lip Balm Dosyası #2

Merhaba,

Yine bir lip balm dosyası.. Daha önceki yazımı okumak için tık tık

Nedendir bilmiyorum, bende bir lip balm takıntısı var. Çok mu sürüyorum ya da bitirdiğim oldu mu hiç? Kocaman bir HAYIR! Ama almalara da doyamıyorum. Son yazımın üzerine de en az 5 adet lip balm aldığımı biliyorum -almaya devam edeceğimi de biliyorum mesela-. Lafı fazla uzatmadan lip balmlarıma bakalım;




Toplu olarak bakınca aslında çok da gözükmedi gözüme ama neyse. :)

"En sevdiklerin hangisi peki?" sorusuna gelirsek;

1) Balmi - Hindistan cevizli lip balm: Bence nemlendirmesi gayet güzel. Çantada kapağı kırılıyor filan diye okudum ama çantama hiç koymadığım için bir şey diyemeyeceğim. Ben genelde rujumun altına ve Burts Bees Bal özlü olanla dönüşümlü olarak gece yatmadan önce kullanıyorum.

2) Avon - Çilek Aromalı: Bu artık üretilmiyor ne yazık ki. Ben bunu en az 5 sene önce almıştım ve hala bozulmadan duruyor. Muhteşem bir tadı ve kokusu var. Nemlendirme sıfır ama o ayrı.

3) Nivea - Karpuzlu: Her ne kadar eski nivealara benzemese de bunlar da idare eder. :) Kokusu harika, nemlendirme ve renklendirmesi ise klasik Nivea tarzında.

4) Nivea - Vanilyalı Lip Butter: BAYILIYORUM! Vanilya delisi biri olarak bu lip butterla aşk yaşıyorum. Muhteşem kokuyor, nemlendirmesi de gayet güzel. Bittikçe yenisini alırım gözüm kapalı.

5) Neutrogena - Nordic Berry: Renksiz, hoş kokulu ve tadı da fena olmayan bir lip balm arıyorsanız; aradığınızı buldunuz.

6) Burts Bees - Bal Özlü: Tadı yok gibi, kokusu berbat; fakat işlevi mükemmel. Kış aylarında vazgeçilmezim, gece yatmadan önce mutlaka uyguladığım lip balmım. Sabaha kadar dudağımda kalıyor -yüz üstü uyumama rağmen-. Dudakları problemli olanlara kesinlikle öneririm.

Detaylı olarak anlatmamı istediğiniz bir lip balm varsa, belirtirseniz sevinirim.

30 Eylül 2014 Salı

Alışveriş #5

Merhaba,

Alışveriş yapmayı sevmeyen var mıdır acaba? Ben hem yapmayı hem de yapan kişilerin videolarını, yazılarını yahut fotoğraflarını incelemeyi de seviyorum aynı zamanda.

Aslında Watsons'tan bir şey almayacaktım ama son anda Rimmel London'da 40% indirim yapınca bir iki şey bakayım dedim. Çıkan sonuç;



Nedense hiçbir zaman tek bir şey alıp da çıkamıyorum şu mağazalardan. Bakalım neler almışım;

1) Garnier BB Krem - Göz Altı Roll On: 15 ml'lik olanını severek kullanıyordum ama ondan bulamayınca bir de bunu deneyeyim dedim. 50% indirim vardı.

2) Rimmel London 1000 Kisses Tinted Lip Balm - Unstoppable Red: Bu ürünün farklı bir çeşidini geçen sene denemiştim çok da sevmiştim ama çok fazla dudak ürünüm var diye almamıştım. Bugün gözüme takıldı 40% indirim vardı, dayanamadım aldım.

3) Rimmel London Wake Me Up Concealer: Stay Matte pudra ve bu kapatıcıyı almak için gitmiştim aslında Watsons'a; ama yine pudrayı bulamadığım için alamadım. Bunu da son anda gördüm, standda değil de farklı bir yerde duruyordu, gözümden kaçıyordu az kalsın. Ilk defa kullanacağım, merak ediyorum.

4) Golden Rose Color Expert Oje - 55 No: Ojesiz bir alışveriş, alışveriş değildir. Hakikaten ojesiz çıkamıyorum şu mağazalardan. Fazla incelemedim standı da bir taneyle yetindim. Eve gelince denedim hemen ve çok beğendim rengini.

5) Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli: Bu ürün o kadar çok övüldü ki ben de özellikle göz makyajım için yağlı his bırakmayan ve silerken gözümü oymamı gerektirmeyecek bir ürün arıyordum. Bu  sefer de buna şans vereyim istedim.

6) Selin Limon Kolonyası: 20 TL'lik alışverişe 1 TL'ye geliyordu. Almasam olmazdı diye alıverdim bunu da. :)

7) Emotion Deo - Love: Emotion deodorant ev sevdiğim! Watsons kartla Ekim kataloğunda 4 TL'ye geliyordu, attım hemen bir tane sepete.


Eveeeet, benim bayram indirimi alışverişlerim "umarım" artık sona erdi. Indirim 3 Ekim'e kadar devam ettiği için kendime engel olabilir miyim bilemiyorum. :)

28 Eylül 2014 Pazar

Alışveriş #4

Merhaba,

Aslında başlıkta Gratis, Watsons ve Rossmann yazsın çok isterdim ama bütün alışverişimi Rossmann'dan yapmak zorunda kaldım.

Malum Watsons Rimmel London indirimi yapmadı, yapılan diğer indirimler de beni tatmin etmedi açıkçası, bu yüzden de Watsons'a gitmedim. Gratis'in tek bir mağazasına gittim amacım tabii ki Nude Dude almaktı ama geç bir saatte ve indirimin ikinci gününde gittiğim için bulamayacağımı biliyordum. Tester bile yoktu, belki de mağazaya hiç gelmedi onu da bilemiyorum tabii. Fakat dikkatimi çeken iki minik palet oldu The Balm standında, internette hiç adını sanını duymamıştım. Çok kalabalık olduğundan fotoğraf filan çekmek de aklıma gelmedi ama Smoke Balm paletinin ebatlarında içinde aydınlatıcı, allık ve iki adet fardan oluşan iki ayrı minik palet vardı. Fiyatları indirimde 14.90 TL idi. Ilerleyen günlerde denk gelirsem paylaşırım onları da.

Neyse. Gratis'te bir şey bulamayınca Rossmann'a gittim. Flormar maskara hariç her şeyi oradan aldım. Saç ürünleri hariç hepsinde de 50% indirim vardı.

Toplu Görünüm;



Gelelim aldıklarıma;



1) Pantene  Mükemmel Dolgunluk Serisi Saç Bakım Spreyi: Hacimsiz, ince telli ve elektriklenen yani tam bir kabus olan saçlarım için umarım kurtarıcı olur. 40% indirimle 5.39 TL'ye geldi.

2) Pantene Şampuan - Ipeksi Yumuşalık: Şampuan ihtiyacım vardı, Pantene serisinde de 40% indirim vardı. Elektriklenmeyi önleyen bir şey istiyordum o yüzden bunu aldım. Fiyatı 7.79 TL idi.

3) Rival de Loop Clean&Care Yüz Temizleme Köpüğü: Yüz temizliği için bir köpük arıyordum. Nivea'nın hassas ciltler için olan köpüğünü alacaktım ancak fiyatı 40% indirimle 11.25 gibi bir şeydi. Daha sonra bunu gördüm, arkasında hassas ciltler için uygun olduğunu da görünce bunu tercih ettim. 50% indirimle 6.45 TL'ye geldi.

4) Neutrogena Visibly Clear - Sivilce Jeli: Bloglarda çok okudum bu ürünü, çok beğenilmiş. Ben de arada sırada ama sağlam sivilce çıkaran biri olduğum için merak ettim. Umarım memnun kalırım çünkü işlevi çok güzel. 50% indirimle fiyatı 7.25 TL'ye geldi.

5) Perlodent Diş Macunu - Inci Beyazlığı: Seyahat boyu bu ürünü 0.71 TL fiyatını görünce dayanamadım. Evde 1 senelik diş macunu stoğu var halbuki ama denemek istediğim bir üründü, neredeyse bedava fiyatını görünce aldım.

6) Perlodent Diş Macunu - Hassas Dişler Için: Üstte yazanların aynısını tekrarlıyorum. Bu ürünün de fiyatı 0.71 TL idi.



7) Rival de Loop CC Krem Hell-Açık Ton: Hiç aklımda yoktu. RDL ürünlerinde 50% indirim vardı ve bu CC krem 4.95 TL'ye düşmüştü. Gözlerim pörtler bir vaziyette sepete attım hemen.

8) Neutrogena El ve Tırnak Bakım Kremi: Tırnak etlerim çok sertleşti, indirimde 5.95 TL'ye düşünce almadan edemedim. Kremlerde favorim Neutrogena, başka bir şey kullanmıyorum artık.

9) Neutrogena Çatlak Topuk Kremi: Annem için aldım. Çok severek kullanıyor bu ürünü, stokladık indirimde de. 50% indirimle 7.75 TL'ye geldi.

10) Neutrogena Ayak Kremi: 50% indirim vardı, stok için aldım.Çok memnunum, iki günde ayaklarımı yumuşacık yapıyor. Fiyatı 6.09 TL



11) Flormar Oje - 393 Red in Silver: Indirimsiz 2.25 TL fiyatı. Yoğun simli bir oje değil, o yüzden çok beğendim.

12) Maybelline Color Tattoo - Pink Gold: Bayram indirimine koşa koşa gitmemin sebebi işte bu. Aslında 2-3 çeşit almayı planlıyordum ama istediğim renkleri bulamadım. Eve gelir gelmez denedim bunu ve bayıldım! Fiyatı 50% indirimle 7.95 TL'ye geldi.

13) Rival de Loop - Style&Glaze Gel Mascara: Kaş maskarası bulamadığımdan mütevellit, şeffaf bir maskarayı deneyeyim bari dedim. Flormar'ın maskara primerını da bulamayınca bunu aldım. 50% indirimle 5.35 TL'ye geldi.

14) Flormar Maskara - Too Burgundy: Pin-up serisinden beni tek heyecanlandıran ürün buydu. Şarap renginde bir maskara arıyordum ama drugstore markalarında hiç bulamamıştım. Bu ilaç gibi geldi resmen. Rossmann'dan almadığım tek ürün bu. Fiyatı 26.75 TL idi.


Benim aldıklarım bu kadardı. Siz bayram indiriminden neler aldınız?

4 Eylül 2014 Perşembe

Rita Ora Türkiye'de!

Watsons, instagram takipçilerini GNCFEST kapsamında Rita Ora konserine götürüyor. 



Watsons instagram hesabındaki kampanya görselini #RitaOraTürkiyede hashtagi ile paylaşıp, konsere gitmek istediği arkadaşlarını etiketleyenler, Rita Ora konserine bilet kazanma şansı yakalıyor. Üstelik, bilet kazananlara hediye edilecek Rita Ora seti ile konser gecesine hazıranıyor. 

Detaylar: http://instagram.com/watsonsturkiye

3 Eylül 2014 Çarşamba

Parfüm Koleksiyonum

Merhaba,

Bugünkü yazı kullandığım parfümler üzerine olsun istedim. Her ne kadar değişik parfümleri denemeyi sevsem de yıllardır bittikçe aldığım birkaç özel parfüm de var.

Bakalım parfüm koleksiyonumda neler varmış;


BÜTÜN PARFÜMLERIM



1) Avon - Make Me Wonder
2) Escada - Cherry in the Air
3) Calvin Klein - Euphoria
4) Burberry - Burberry London
5) Zara - Oh My Cherry!
6) Bulgari - Rose Essentielle
7) Burberry - Burberry's Weekend
8) Bulgari - BLV Pour Femme
9) Burberry - Burberry's Weekend
10) Parfümevi Similar - Hipnoz Mod (Dior - Hypnotic Poison)


BULGARI



BURBERRY



ŞEKERLI KOKULAR




KIŞLIK KOKULAR




VAZGEÇEMEDIKLERIM




BODY MIST/BODY SPLASH TARZI KOKULAR


1) M&S - Simply Pearl
2) The Library of Fragrance/Demeter - Cherry Blossom
3) The Library of Fragrance/Demeter - Cotton Candy
4) H&M Hello Kitty Serisi - Sweet Vanilla
5) Victoria's Secret - Juiced Berry
6) Claire's - Cotton Candy
7) Claire's - Juicy Mist


Değişik kokular sürmeyi sevdiğim için hoşuma giden bir koku olursa pek düşünmeden alıyorum. Sizin de bu ürünlerden kullandığınız oldu mu? Ya da bana önerebileceğiniz hoş kokular var mı? Özellikle, fazla ağır olmayan kış kokuları arıyorum. Önerileriniz varsa bekliyorum. :)

2 Eylül 2014 Salı

Alışveriş #3

Merhaba,

Gratis'in hafta sonuna özel renkli kozmetiklerdeki indirimini tabi ki ben de kaçırmadım. Her ne kadar direnmiş olsam da son gün yine de dayanamayıp gittim ve 5 parçalık mini -pahada pek mini olamasa da- bir alışveriş yaptım. Bu seferki alışverişimi yeni açılan Izmir/Karşıyaka'daki Gratis'ten yaptım. Mağaza inanılmaz güzel, geniş, ferah ve bol ürünlü. Çok ama çok beğendim! Sanırım artık hep o Gratis'e gideceğim.

The Balm'dan birkaç parça, Wet N Wild'dan da hala alamadığım paletlerden almak amacıyla gittim. Bulabildiklerim aşağıdaki gibi. Bu arada Izmir'de Essence kaş jeli bilen, bulan, gören varsa haberdar ederse çok sevinirim. Karşıyaka'da ne kadar Essence satan mağaza varsa hepsine baktım, bulamadım.

Neyse, bu indirimde aldıklarıma bakalım;




1) The Balm Meet Matte Nude
2) The Balm Cindy-Lou Manizer
3) Wet n Wild Walking on Eggshells
4) Maybelline Color Sensational Ruj 315-Rich Plum
5) Maybelline Ruj 210- That's Mauvie


Evet, benim bu indirimden payıma düşenler de bunlar oldu. Siz bu Gratis indirimden neler aldınız?

1 Eylül 2014 Pazartesi

Lip Balm Dosyası

Merhaba,

Lip balm sevmeyen var mı aramızda? Sizi bilmem ama ben aşk yaşıyorum dersem yalan olmaz sanırım. Renkli-renksiz, kokulu-kokusuz onlarca lip balmım var. "Bundan sonra lip balm almayacağım, çok var zaten." sözünü benden duyabilecek miyiz bir gün acaba merak içindeyim.

Neyse, fazla uzatmadan şöyle toplu halde lip balmlarıma bakalım bir isterseniz;



RENKSIZ OLANLAR



1) Balmi Hindistan Cevizi Aromalı
2) Neutrogena 20 SPF'li
3) Neutrogena Nordic Berry Aromalı
4-5) Yves Rocher Vanilya Aromalı
6) Burt's Bees Yaban Mersini&Bitter Çikolata Aromalı
7) Burt's Bees Bal Aromalı
8) Nivea Süt ve Bal Aromalı
9) Maybelline Baby Lips Nane Aromalı


CHERRY/KIRAZ AROMALILAR



1) Nivea Fruity Shine Cherry
2) Flormar Lip Care Cherry
3) Color Me Lip Care Cherry
4) Maybelline Baby Lips Cherry Me
5) Marks and Spencer Lip Butter Cherry

PEMBE RENKLI OLANLAR



1) Avon Strawberry Sorbet
2) Yves Rocher Frambuaz Aromalı
3) Maybelline Baby Lips Pink Punch
4) Avon Karpuz Aromalı
5) Watsons Magic Lip Balm
6) Nivea Fruity Shine Karpuz Aromalı


DIĞER LIP BALMLAR



1) Rossmann Lilliputz Yaban Mersini Aromalı
2) Avon Spiced Cookie
3) Avon Hot Chocolate
4) Maybelline Baby Lips Peach Kiss


Lip balmlarım şimdilik bu kadar. Almayı istediğim birkaç tane daha var. Hatta Rimmel London da yeni lip balmlar çıkarmış. Watsons'tan aldığım bilgiye göre o ürünler de bize gelecek; ama zamanını söylemediler. O lip balmlar da şu şekilde;

Bu fotoğrf bu siteden alınmıştır. Ürünlerin incelemesini o linkten de yapabilirsiniz.