Sayfalar

19 Ağustos 2014 Salı

Alışveriş #2

Merhaba,

Yine bir alışveriş yazısı. Wet n Wild almak amacıyla gittiğim Gratis'ten ağzına kadar dolu kocaman bir poşet ile 100 TL civarında bir para ödeyerek ayrıldım. Bayram haricinde tek seferde kozmetik alışverişine bu kadar para bayıldığımı hatırlamıyorum.



Neyse, bakalım poşette neler varmış.


Ürünlerin toplu görünümü bu şekilde. Fotoğraf kalitesi için şimdiden özür dilerim, telefonun kamerasıyla çektiğim için maalesef oldukça kötü. Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.

1) Bee Beauty Vanilya&Cheesecake Kokulu Vücut Losyonu: Katalogda 1+1 yazısını görünce alayım dedim. Kasada da sorun çıktı hatta, nedense indirim uygulanamadı bir türlü; ancak sonradan kasadaki görevliler halletti işi. Kokusu çok güzel filan dediler diye aldım ama açıkçası vanilyadan ziyade limon kokulu bir ürün. Almasaymışım da olurmuş hani. Fiyatı 1+1 olarak 11.50 TL idi.

2)  Bee Beauty Vanilya&Cheesecake Kokulu Vücut Kremi: 1 alana 1 bedava olunca bir de vücut kremini aldım. Bunu henüz kullanmadım; ama kokusu diğeriyle aynı olduğu için açıkçası bir daha almayacağım. Fiyatı 11.50 TL ancak 1+1 kapsamında bedavaya gelmiş oldu (ya da yarı fiyatına diyelim).

3)Benri Islak Mendil: Ihtiyaçtan alınan bir ürün. Bunun kokusunu sevdiğim için tercihim bundan yana oldu. Fiyatı 2.25 TL.



4) Benri Kare Pamuk: Gratis Kart'a özel indirim var 4 Eylül'e kadar 3.95 TL'den 1.94 TL'ye düşüyor diye 4 tane alıp yedekledim. Ay sonunda belki tekrar gidip biraz daha stoklayabilirim.

5) Eklips Far Fırçası: Bayram indiriminde far fırçası yerine kapatıcı fırçası almıştım yanlışlıkla (ya da aceleyle diyelim). Bu sefer görünce hemen attım sepete. Fiyatı 4.95 TL

6) Eklips Pembe Ayna: Bu aynayı Nazlı'da görmüştüm fiyatı da çok uygun diye aradım durdum hep. Dün bulunca bir heyecanla attım sepetime bunu da. Pembeli filan çok hoş. Yalnız o rujluk kısmına rujlar sığmıyor, öylece kaldı ayna bir başına. Fiyatı 8.90 TL



7) Orkid Hijyenik Ped+Günlük Ped: Bunu da katalogda görmüştüm. Ikili olarak 11.90 TL'ye geliyor fiyatı. Çeşitleri de vardı.

8) Wet N Wild Brulee: Ve sonunda alabildim. Ilk çıktığı günden beri gidip geliyorum Gratis'e bulurum belki diye yok yok yok. Bu sefer 4-5 tane vardı kaptım hemen. :) Fiyatı 6.50 TL

9) Wet N Wild Nutty: Bunu daha önce de görmüştüm ama önceliğim Brulee olsun istediğim için almamıştım. 2 tane kaldığını görünce korktum, attım sepete hemen. Fiyatı 6.50 TL



10) Wet N Wild Silent Treatment: 3lü paletlerden almak istediğim 3 palet vardı. Walking on Eggshells ve Knock on Wood yine yoktu. Silent Treatment da tek kalmış, aldım hemen ben de. Umarım diğerlerini de bulabilirim bir an önce. Comfort Zone yoktu tabiki yine, kaş maskarasına da bakmayı unuttum. :( Paletin fiyatı 14.50 TL bu arada.

11) Wet N Wild Gray's Anatomy: Bu ojeyi beğenen de çok beğenmeyen de. Oje manyağı biri olduğum için bir de ben deneyeyim bari dedim. Indirim de vardı hazır, fiyatı 5.90 TL'ye geldi.

12) Wet N Wild Casting Call: Rengi çok hoşuma gitti oradayken ama eve gelince pek de beğenmedim. Yapısı filan güzel ama, kış ya da sonbahar döneminde kullanabilirim belki. Fiyatı 3.90 TL

13) Essence 111-English Rose: Muh-te-şem! Hem rengi hem yapısı harika. Essence ojeleri hiç sevmem, aldığım hiçbir ojesinden memnun kalmadım; ama bu rengi görünce vuruldum! Fiyatı da zaten uygun olunca dayanamadım aldım. Iyi ki almışım, aşık oldum resmen. Fiyatı 2.95 TL




14) Vi-Vet Tüy Sarartıcı Krem: Ne zamandır denemek istiyordum. Katalogda indirimli görünce aldım bunu da. Bakalım nasıl bir sonuç olacak. Fiyatı 8.90 TL

Evet, bu kadar şeye toplamda 96 TL ödedim. Aslında bayağı bir şey almışım, şu an fark ediyorum. Bayrama kadar artık bir şey almam sanırım (dayanamam eminim buna aslında ama).

3 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Be beauty serisini kokladığımda limonlu, şekerli bir kokusu vardı acaba ben vanilyalı diye başka bir serisini mi kokladım. Herkes çok beğeniyor ben pek beğenmemiştim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. :) Ben de hep alacaktım çok beğeniyorlar diye işte unutuyordum. Keşke bu sefer de unutsaymışım, limon limon kokuyor. Anneme koklattım limon kolonyası mı sürdün dedi o derece. :)

      Sil
  2. Gratis kart nasıl alınır merak ediyorsanız tıklayın: gratis kart nasıl

    alınır

    YanıtlaSil