Sayfalar

31 Ağustos 2014 Pazar

Favoriler #1 - Ağustos

Merhaba,

Ilk favoriler yazımla karşınızdayım. Yaz geldiği için her ne kadar kozmetik kullanımım minimuma inse de, bütün ay boyunca elimden düşürmediğim ürünler de vardı.

Bakalım bu ayki favori ürünlerim nelermiş.



1) Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Çok bereketli bir ürünmüş. Ayrıca aşırı hassas olan cildimde hiçbir reaksiyon göstermedi, bu yüzden de çok memnunum. Cildi hassas olanlara kesinlikle tavsiye ederim.

2) Rimmel London Scandal Eyes Göz Kalemi-Nude: Akmıyor, bulaşmıyor. Keşke bütün göz kalemlerinin yapısı böyle olsa.

3) Rimmel London Color Rush Balm-Drive Me Nude: Her ne kadar nude olarak geçse de kesinlikle nude filan değil. Pembemsi bir renge dönüşüyor benim dudağımda, magic balmlarda olduğu gibi. Ama o dönüştüğü renge aşık oldum. Aldığımdan beri her gün kullanıyorum desem yalan olmaz sanırım.

4) Pure Beauty 50SPF Güneş Kremi: Biraz ışıltılı olduğu için göz korkutucu olabilir ama öyle buram buram simli olmadığı için hoş bir ışıltı veriyor bana göre. Çok severek kullandım yaz boyunca. Yüzüm için kullanmayı seviyorum ama bazen dekolte bölgeme de sürüyorum.

5) Balmi Hindistan Cevizli Lip Balm: Resmen aşk yaşıyorum. Harika bir kokusu var. "Nemlendirmesi çok zayıf" filan dense de ben çok memnun kaldım. Üstelik dudaklarım hep kurudur, yaz için en azından 2-3 saat beni idare ettiğini söyleyebilirim ki bu benim için yeterli bir süre.

6) The Balm Down Boy Allık: Beyaz tenli olduğum için güneşe çıkınca hemen kızarıyorum. Bu yüzden de koyu renkli allıkları yazın kullanamıyorum. Bu allık bebek pembesi renginde açık bir renk olduğu için gayet hoş bir pembelik veriyor yüzüme.

7) L'oreal Paris Mega Volume Miss Manga Maskara: Bu ürünü beğenen pek göremedim aslında. Evet, vaad ettiklerini yerine getirmiyor, yani bir "Barpara Palvin" olmuyorsunuz; ama ben kirpiklerimdeki etkisini gayet beğendim. Gerçi fiyatı gereksiz pahalı ve maskarada tek bir ürüne takılı kalmayı sevmiyorum; ama biterse alabilirim diyeceğim türde bir ürün yine de.

8) The Balm Balm Shelter: Yazın fondöten kullanabilenlere kocaman bir alkış! BB kremler filan bile aşırı kalın ve yoğun geliyor bana. Bu da aslında bir renkli nemlendirici evet; ama ince bir yapısı var dolayısıyla yüzümde kalıp gibi bir etki yaratmıyor. Zaten kapatıcılık özelliği de pek olmadığı için daha çok renk eşitleme amacıyla hafif bir şekilde uyguluyorum.


Evet, benim Ağustos Ayı favorilerim bunlardı. Sizin favori ürünleriniz neler? Ya da buradaki ürünlerden memnun kaldığınız/kalmadığınız ürünler var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder