Sayfalar

2 Eylül 2014 Salı

Alışveriş #3

Merhaba,

Gratis'in hafta sonuna özel renkli kozmetiklerdeki indirimini tabi ki ben de kaçırmadım. Her ne kadar direnmiş olsam da son gün yine de dayanamayıp gittim ve 5 parçalık mini -pahada pek mini olamasa da- bir alışveriş yaptım. Bu seferki alışverişimi yeni açılan Izmir/Karşıyaka'daki Gratis'ten yaptım. Mağaza inanılmaz güzel, geniş, ferah ve bol ürünlü. Çok ama çok beğendim! Sanırım artık hep o Gratis'e gideceğim.

The Balm'dan birkaç parça, Wet N Wild'dan da hala alamadığım paletlerden almak amacıyla gittim. Bulabildiklerim aşağıdaki gibi. Bu arada Izmir'de Essence kaş jeli bilen, bulan, gören varsa haberdar ederse çok sevinirim. Karşıyaka'da ne kadar Essence satan mağaza varsa hepsine baktım, bulamadım.

Neyse, bu indirimde aldıklarıma bakalım;




1) The Balm Meet Matte Nude
2) The Balm Cindy-Lou Manizer
3) Wet n Wild Walking on Eggshells
4) Maybelline Color Sensational Ruj 315-Rich Plum
5) Maybelline Ruj 210- That's Mauvie


Evet, benim bu indirimden payıma düşenler de bunlar oldu. Siz bu Gratis indirimden neler aldınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder